Header Ads

Fethullah Gülen, İslam'ı İslam'la yıkmak projesinin neresinde?

Fethullah Gülen, İslam'ı İslam'la yıkmak projesinin neresinde
Fethullah Gülen, İslam'ı İslam'la yıkmak projesinin neresinde


Adalet eski bakanı İsmail Müftüoğlu'na Fethullah Gülen'in duvar ilanlarıyla arandığı hengamda O'nun adamlarından birileri gelerek:

"- Siz eski bakansınız!... Izmir Devlet Güvenlik Mahkemesi bizim hocamız için yakalama kararı çıkarmış, fotoğrafı aranan bir cani gibi duvarlara asılmış. Lütfen Izmir'e kadar gidip de bu meseleyi halletseniz olmaz mı?" ricasında bulunmuşlar. 



O da bu maksatla Izmir'e gitmiş. Başsavcıyı ziyaret etmiş. Odasına albay rütbesinde bir misafir bulunduğundan meseleyi açmayıp havadan sudan konuşarak albayın çıkıp gitmesini beklemiş. Fakat vakit ilerlediği halde o, bir türlü kalkıp gitmiyormuş. Bundan dolayı istemeye istemeye meramını açıklayınca. O albay söze karışarak:

"- İsmail Bey!.." demiş. "Siz eski bir bakansınız, bu işleri bilmeniz lazım! Beni galiba tanıyamadınız. Siz, Eskişehir'de Kadir Mısıroğlu'nun avukatlığını yaparken ben o mahkemede yüzbaşı rütbesiyle hakimdim. Adım Kerim Günday. Buraya kadar boşuna zahmet etmişsiniz. Bu yalandan alınmış bir karardır. Fethullah Efendi'yi kimsenin aradığı yoktur! Yakalama kararının da O'na bir zararı dokunacak değildir, ilh..." demiş.

Trabzon'da bir sohbette bu vakayı anlattığımda hazırda bulunanlar arasındaki Yaşar Hoca (Ocak):
"- Kadir Bey!" dedi. "Sen yurt dışındayken bizim arkadaşlardan bir polis evrak imzalamak için gittiği Tümen Kumandani'nın nezdinde Fethullah Efendi'yi görmüş. Gelip anlattı. O sırada hoca aranıyordu. Ben polise inanmadım. Yanlış görmüş olabileceğini söylemiştim. Demekki, doğruymuş." diye beni teyid etti.


(Kadir Mısıroğlu, Gurbet Içinde Gurbet, Sayfa:188 Dipnot:64)
Blogger tarafından desteklenmektedir.